پناهِ پناهي پناهِ پناهي .

پناهِ پناهي

TGAS:

كتاب مغز من در گذر زمان

چگونه توانمندي‌هاي مغز خود را در گذر زمان، حفظ و تقويت كنيم؟

تارا رضاپور - حامد اختياري

-------------------------------------------------------------------------------------

فهرست كتاب:

  • پله‌ي 1: مغز  من از چه بخش‌هايي تشكيل شده است؟
  • پله‌ي 2: كاركردهاي شناختي چه هستند و چه اهميتي دارند؟
  • پله‌ي 3: مغز من در گذر زمان چه تغييراتي مي‌كند؟
  • پله‌ي 4: چگونه مي‌توانم عملكرد شناختي خود را اندازه بگيرم؟
  • پله‌ي 5: چه زماني مغز من نياز به كمك دارد؟
  • پله‌ي 6: فراموشي عادي چه تفاوتي با از دست دادن حافظه در زوال عقل دارد؟
  • پله‌ي 7: اختلال خفيف شناختي چيست؟
  • پله‌ي 8: دمانس يا زوال عقل چيست؟
  • پله‌ي 9: آلزايمر چه علائمي دارد و چگونه درمان مي‌شود؟
  • پله‌ي 10: پاركينسون چگونه بروز مي‌كند و چه علائم اوليه‌اي دارد؟
  • و...

-------------------------------------------------------------------------------------

درباره كتاب:

اين كتاب تلاشي است در جهت معرفي دقيق مجموعه‌اي از مهم‌ترين تغييراتي كه در گذر زمان براي مغز ما انسان‌ها به طور طبيعي يا غير طبيعي رخ مي‌دهد و عملكردهاي مغزي ما را تحت تاثير قرار مي‌دهد. با مطالعه اين كتاب، مي‌توانيد عملكردهاي مغزي خود را بهتر بشناسيد و با به كار بردن راه‌كارهاي عملي، در طول زمان آن ها را بهبود بخشيد؛ راه‌كارهايي كه زندگي شما را در جهت سلامت مغزتان تغيير مي‌دهد و به شما مي‌آموزد مغز ميانسال شما همچنان قبراق و سلامت باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۵:۵۰ توسط:خيره به ماه موضوع:

پيامك تبليغاتي براي كارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

پيامك تبليغاتي براي كارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامك تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا كسب و كار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامك تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديك شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به كسب و كاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد كه كارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند كه بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامك تبليغاتي استفاده كنند.

اما خوب كارواش ها هم براي بهبود وضعيت كسب و كارشان از پيامك تبليغاتي استفاده ميكنند.

مسلما در بازه ي زماني كوتاهي متوجه خواهيد شد كه رونق كسب و كار در كارواش ها و تعداد مشتري هايي كه جوياي خدمات از كارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامك تبليغاتي براي كارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد كه استفاده از پيامك تبليغاتي براي كارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامكي، اين است كه سود دهي كسب و كارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را كسب كنيد.

اما مسلما استفاده از پيامك تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت كه با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامك تبليغاتي كسب و كار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول كسب و كار يك كارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي كارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري كرده است؟

تصور كنيد كه شيوه هايي مانند پخش تراكت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري كه در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله كم كردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يكي از ابزارهايي كه به كاهش چشم گير هزينه ها كمك ميكند ارسال پيامك تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامك تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد كه قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يكي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، كه طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامك ها توسط كاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چك ميكند، پس اين يك موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي كه اس ام اس ماركتينگ يا همان تبليغات پيامكي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

كابردهاي ويژه و مهم پيامك تبليغاتي براي كارواش ها؟

از جمله مهم ترين كارهايي كه مي توانيد با پيامك تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در كارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي كارواش تان همراه با خدماتي كه ارائه مي دهد:

اين كار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي كه در يك محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط كافي است  شماره هايي كه در بانك هاي سامانه پيامكي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب كنيد و اقدام به ارسال كنيد.

ميتوانيد از بانك هاي مختلف مانند بانك شماره منطقه اي، محله اي، كد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده كنيد.

استفاده از پيامك تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در كارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يك قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامك تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در كارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر كنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامك ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي كه اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي كنيد.

يك سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشكلات را براي كاربران مرتفع كند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامكي مديانا كليك كنيد.


برچسب: پيامك تبليغاتي براي كارواش داران چه مزيت هايي دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۰:۵۵ توسط:خيره به ماه موضوع:

رشد كسب و كار با نوبشو ماركتينگ

رشد كسب و كار با نوبشو ماركتينگ

امروزه رشد كسب و كارهاي ديجيتالي، دغدغه بسياري از كاربران شده است. با پيداش ويروس كرونا مجدداً به بيشتر مردم دنيا اثبات شده است كه كسب و كارهاي اينترنتي نياز مبرم هرجامعه مي باشد و اين دسته از كسب و كارها به مراتب با گذشت زمان، پايداري بيشتري خواهند داشت .

اما احداث يك كسب و كار يك طرف، رشد و توسعه آن و رقابت طرف ديگر ماجرا را تشكيل مي دهد كه اغلب چالشهاي زيادي دارد. طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي، افزايش بازديد سايت و سئو، توليد محتواي بهينه و افزايش طبيعي فالوور در اينستاگرام از جمله الزامات كسب و كار مي باشند كه تيم ماركتينگ نوبشو، به درستي در سطح مختلف اين خدمات را ارائه مي دهد .

 

 

نوبشو از كارشناسان و متخصصان حوزه ديجيتال ماركتينگ براي ارائه خدمات موفق در اين زمينه بهره مي برد و در اين مسير تا به الان موفق بوده . برخلاف بسياري از ديگر برندهاي ديجيتال ماركتينگ كه كسب درآمد را بعنوان يك هدف اصلي در كار خود قرار داده اند، نوبشو با در نظر گرفتن ارائه خدمات با كيفيت و جلب رضايت كاربر بعنوان هدف اصلي، توانسته با قيمتي بسيار پائين تر از قيمت ديگر برندها، در اين ميان محبوبيت خوبي را بدست آورد و اين موضوع نيز بيانگر تفكر صحيح و مهندسي شده نوبشو مي باشد .

نوبشو، به خودي خود پلتفرمي تنها بعنوان ارائه دهنده خدمات ديجيتال ماركتينگ نمي باشد، نوبشو يك موتور جستجوي كالاي بسيار موفق مي باشد كه در مدت زمان كوتاهي توانسته محبوبيت بي نظري را كسب نمايد .

تيم ماركتينگ نوبشو، بصورت تخصصي در زمينه توليد محتواي بهينه شده، مناسب براي سئو، طراحي وبسايت هاي اينترنتي و افزايش طبيعي بازديد و بهينه سازي كسب و كار فعاليت دارد.

تمركز بر كيفيت محتوا و توليد محتواي هدفمند، مطابق با نياز كاربر با بررسي و آناليز دقيق نيازمندي هاي بيزنس، بجاي استفاده از روشهاي زودتر و كلاه سياه، از اهداف اصلي نوبشو براي ارائه خدمات با كيفيت به كاربران مي باشد .

طراحي وبسايت متناسب با نياز كاربر بصورت اختصاصي و يا بصورت وردپرسي، از ديگر فعاليت هاي نوبشو ماركتينگ مي باشد .

يكي از فعاليت هاي موفق تيم ماركتينگ نوبشو، در ارتباط با توليد محتواي بهينه، ژورنال نوبشو مي باشد كه با هدف ارائه اطلاعات صحيح به كاربران موتور جستجوي نوبشو طراحي شده و داراي بيش از هزاران مقاله باكيفيت مي باشد. توجه به نياز كاربر و ارائه اطلاعات دقيق به كاربر به درستي در تيم توليد محتواي نوبشو ديده مي شود و آنرا مي توان حاصل ماه ها تحقيق و بررسي صحيح و فعاليت مستمر و مفيد براي ارائه اطلاعات كامل به كاربران دانست . ژورنال نوبشو را مشاهده نمائيد و خروجي موفق محتواي با كيفيت را مشاهده نمائيد .

 

wy84_b8.png

 

اما كمي در مورد خود نوبشو صحبت كنيم، موتور جستجوگر كالا كه با گذشت تنها چند ماه در بازار تبديل به يك برند محبوب شده است زيرا سادگي و رفع نياز كاربر را به انضمام رضايت كاربر را هدف اصلي كار خود قرار داده. مدير پروژه، مهندس موسوي، معقتد است تمامي اهداف مالي و موفقيت ها در دل رضايت مشتري قرار دارد. اگر رضايت كاربر يا مشتري فراهم شود از هر نظري، در دل آن تمامي آنچه كه يك كارفرما به دنبال آن است كه قسمت اهمي از آنرا كسب درآمد تشكيل مي دهد، فراهم خواهد شد و بخاطر همين نيز، موتور جستجوگر نوبشو، يك پلتفرم كاربرمحور است كه نياز كاربر را در اولويت اصلي قرار داده و در سطوح مختلف تلاش مي كند اين نياز را به درستي برطرف نمايد .

نوبشو با حذف پيچيدگي از پروسه مهندسي و طراحي، يك موتور جستجوي كالاي قدرتمند را در اختيار كاربران قرار داده كه از بسياري از برندهاي مشابه پيشي گرفته و در مسير صحيحي قرار دارد .

نوبشو مي تواند شروعي مناسب براي افراد حرفه اي و مبتدي باشد. اگر به دنبال موتور جستجوي كالا و برندي ضابطه مند و منظم براي معرفي محصولات خود هستيد، پيشنهاد ميكنيم حتماً به نوبشو مراجعه كنيد. نوبشو برند شما را نو ميسازد و بسياري از وابستگي ها را حذف مي سازد و شعار رضايت كاربر و خريداران را دارد. به طبع هر آندسته از كاربراني كه كيفيت محصول بالاتري داشته باشند و قيمت رقابتي تري را ارائه نمايند مي توانند با مديريت محصولات خود را بصورت گسترده در اين پلتفرم عرضه نمايند. قوانين نوبشو ساده بوده و اصل سادگي و صرفه جوئي در زمان براي كاربران آن، اين موتور جستجو را محبوب ساخته است .

نوبشو علاوه بر سادگي، بسيار دقيق است و از ارائه اطلاعات نامربوط به كاربران شديداً خودداري ميكند و هرآنچه را كه نياز است در اختيار كاربران قرار مي دهد . نوبشو به توسعه كار فروشندگان و علاقمندان به توسعه كسب و كار كمك مي نمايد و اطلاعات جامعي را در قياس با ديگر وبسايتهاي موتور جستجوي كالا در اختيار كاربران قرار ميدهد. در اين راستا نوبشو،  با در اختيار قرار دادن هزاران مقاله تحت عنوان ژورنال خبري نوبشو، اطلاعات دقيقي را در اختيار كليه كاربران قرار مي دهد .


برچسب: رشد كسب و كار با نوبشو ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۰:۳۵ توسط:خيره به ماه موضوع: